Helló Barátaim! Ez az a fejezet, ahol a geometria találkozni fog a mangával! ^^ Ha emlékszel még az első leckére, ott elmondtam, hogy hogyan hozhatsz létre alapformák felhasználásával bármilyen objektumot. Most megtanítom, hogy hogyan használd fel ezt a tudást helyes kis manga-karakterek megalkotásához. Először persze gyakorolnod kell, ezt ne feledd!
Kezdjük egy kis anatómiával:
Mint az 1-es ábrán megfigyelheted, így néz ki egy tipikus manga karakter, ha ruha nélkül ábrázoljuk. Így minden testrészt jól megfigyelhetsz. És aki most felröhögött, azzal közölném: ez MŰVÉSZET, nem PORNÓ! ^^






Több nézőpontból rajzoltam meg az alakokat, hogy minden anatómiai sajátosság megfigyelhető legyen. És most jön a kérdés, hogy hogy a fenébe fogok én ilyeneket rajzolni?! Nos, emlékezz az első leckére! Mit is mondtam ott a geometriai alapformák segítségével történő rajzolásról?
Tehát:
1.) A kar, alkar, comb, lábak mind-mind egyszerű hengerek kezdetben. 2.) A vállak gömbök. 3.) A felsőtest egy doboz. 4.) A csípő egy másik doboz. 5.) A kezek/lábak két-két háromszögből állnak. 6.) A fej egy ovális test.
Valahogy így:




Nagyon komoly, igaz? ^^
De a nagy kérdés:
HOGY A FRANCBA FOGOK NAGYMELLŰ MANGA LÁNYOKAT, PLAZMÁVAL LÖVÖLDÖZŐ MUTÁNSOKAT ÉS SZEXŐRÜLT IDEGENEKET RAJZOLNI?!
Erre és további bizarr kérdéseidre is választ kapsz a 3. leckében! ^^ |